L’Ajuntament de Riudarenes promou l’√ļs de la plataforma e-TRAM

31/07/2015

L’Ajuntament de Riudarenes ofereix als seus ciutadans i ciutadanes, la possibilitat de realitzar una gran varietat de tr√†mits a trav√©s de mitjans telem√†tics electr√≤nics durant les 24 hores del dia, 365 dies a l’any i sense necessitat de despla√ßar-se fins a les oficines municipals.

Aquest servei s’ofereix a trav√©s del m√≤dul de gesti√≥ municipal de sol¬∑licituds i tr√†mits per internet, e-TRAM.

L’e-TRAM permet als ciutadans, a trav√©s de senzills formularis, iniciar diversos tr√†mits amb l’Ajuntament, adjuntant tamb√©¬† la documentaci√≥ requerida en la tramitaci√≥ de la sol¬∑licitud.

Per a la majoria de tr√†mits no es requereix al sol¬∑licitant la disposici√≥ d’un certificat electr√≤nic reconegut per l’Ag√®ncia Catalana de Certificaci√≥ (CATCert), a excepci√≥ dels tr√†mits relacionats amb els drets d’acc√©s, cancel¬∑laci√≥, oposici√≥ i rectificaci√≥ de dades de car√†cter personal o el nou tr√†mit afegit al cat√†leg existent, el de “Sol¬∑licitud d’acc√©s a la informaci√≥ p√ļblica”.

Aquest tr√†mit us permet exercir el vostre dret d’acc√©s a la informaci√≥ p√ļblica -tant a t√≠tol individual com en nom i representaci√≥ de qualsevol persona jur√≠dica legalment constitu√Įda- de qu√® disposa aquests ens.

La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.

Tot i que no √©s necessari que motiveu la vostra sol¬∑licitud d’acc√©s a la informaci√≥ ni cal que tingueu un inter√®s personal, si exposeu els motius pels quals la sol¬∑liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l’hora de resoldre la vostra sol¬∑licitud.