XII TROBADA GEGANTERA DE LA SELVA

15/11/2019

El diumenge dia 24 de novembre hi ha prevista a Riudarenes al XII Trobada Gegantera de la Selva. En aquesta proposta, organitzada per la Colla de geganters i grallers “Els Segadors” de Riudarenes, amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes, s’hi han previst diversos actes que es desenvoluparan al llarg de tot el mat√≠¬† com, per exemple, la plantada de gegants, la cercavila, la presentaci√≥ dels capgrossos realitzats pels nens i nenes de l’Escola Josep Boada, aix√≠ com el ball conjunt de la dansa de la Selva per part de totes les colles participants.

Com a acte previ a aquesta diada, s’ha previst que el divendres dia 22 de desembre a les 17h,¬† a la Biblioteca Municipal de Riudarenes, hi hagi un taller infantil per acolorir les l√†mines il¬∑lustrades per la riudarenenca Roser Matas on hi apareixen els gegants i els nans del poble. Aquestes l√†mines restaran exposades a la Biblioteca al llarg de tota la setmana i, seguidament, es podran passar a recollir per tal que cada infant pugui tenir a casa seva aquest record dels gegants de Riudarenes.¬†

Desitgem que sigui una celebració ben festiva i participada. A gaudir-la!