Per què no trobo feina?- Punt d’Activació Laboral

11/07/2017

A partir d’aquest mes de juliol, l’Ajuntament de Riudarenes en col·laboració amb Dipsalut i Creu Roja, portarà a terme una nova edició dels Punts d’Activació Laborals. Hi haurà un grup a Riudarenes, a l’Espai Jove, els dimarts al matí, i un altre grup a la urbanizació de Can Fornaca, al Centre Cívic, els dijous al matí. Aquestes sessions, que poden ser individuals i/o grupals, estaran orientades a acompanyar les persones cap al món laboral amb una actitud positiva, amb un pla individual i amb un cert guiatge que els permeti treure el major rendiment al seu procés d’inserció laboral.

Per formalitzar la vostra inscripció al curs, els interessats i interessades podeu dirigir-vos a l’Ajuntament de Riudarenes, tel. 972856002.