Per qu√® no trobo feina?- Punt d’Activaci√≥ Laboral

11/07/2017

A partir d’aquest mes de juliol, l’Ajuntament de Riudarenes en col¬∑laboraci√≥ amb Dipsalut i Creu Roja, portar√† a terme una nova edici√≥ dels Punts d’Activaci√≥ Laborals. Hi haur√† un grup a Riudarenes, a l’Espai Jove, els dimarts al mat√≠, i un altre grup a la urbanizaci√≥ de Can Fornaca, al Centre C√≠vic, els dijous al mat√≠. Aquestes sessions, que poden ser individuals i/o grupals, estaran orientades a acompanyar les persones cap al m√≥n laboral amb una actitud positiva, amb un pla individual i amb un cert guiatge que els permeti treure el major rendiment al seu proc√©s d’inserci√≥ laboral.

Per formalitzar la vostra inscripci√≥ al curs, els interessats i interessades podeu dirigir-vos a l’Ajuntament de Riudarenes, tel. 972856002.