VARVARA I EL “CLAR DE LLUNA” AL PRIMER FESTIVAL DE L’ESPARRA

29/07/2019

El passat dissabte dia 27 de juliol, a les deu del vespre, en el marc de la primera edici√≥ del Festival de l’Esparra, organitzat per Iberc√†mera amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes,¬†¬†l’artista internacional Varvara¬†Nepomnyaschaya va oferir al p√ļblic assistent un magn√≠fic concert de piano.

La vetllada es va iniciar a les vuit del vespre amb el sopar al restaurant Can Masferrer de l’Esparra, a pocs metres d’on, tot seguit, hi tindria lloc el concert. A les deu de la nit, desafiant el pron√≤stic per risc de pluja, m√©s de 200 persones van poder gaudir d’aquest esperat concert de piano, sota un cel estrellat i ja sense n√ļvols, en un empla√ßament a l’al√ßada d’aquesta gran artista.

En el seu reperotri, Varvara¬† hi va incloure¬† la a¬†Sonata per a piano n√ļmero 14 opus 27 de Ludwig van Beethoven,¬†m√©s coneguda com a “Clar de Lluna“,¬† la n√ļemro 26 opus 81a, “Les adieux”,¬† i acab√† el concert amb la suite¬† “Cuadres d’una exposici√≥” de Mussorgsky.