SERVEI D’INFORMACIÓ I ATENCIÓ A LES DONES

01/08/2017

L’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament de Riudarenes i el Consell Comarcal de la Selva, posen en marxa el Servei d’Informació i Atenció a les Dones de Riudarenes.

El servei s’oferirà de manera quinzenal (dimarts) a les oficines dels serveis municipals  i per accedir-hi cal demanar cita prèvia als serveis socials municipals, trucant al telèfon 972856002.

El servei ofereix  atenció personalitzada i/o grupal en els següents aspectes:

1. Informació, orientació i assessorament en tots aquells aspectes relacionats amb les vides de les dones: àmbit laboral, formatiu, social, personal, familiar, etc.
2. Informació i derivació als serveis i recursos especialitzats.
3. Assessorament jurídic i psicològic
4. Prevenció de les violències contra les dones.

El servei comarcal donarà també suport al foment de la participació amb les següents accions:

• Suport i reconeixement a les associacions o entitats de dones de la comarca.
• Suport a la participació de les dones a través dels equipaments de proximitat dels diferents municipis (biblioteques, centres cívics, espais esportius, etc.)
• Suport a la creació d’espais de participació puntuals i temàtics.