INICI DE LES OBRES DE MILLORA AL POLÍGON CAN PRUNA I CARRER SANT MARTI

L’Ajuntament de Riudarenes està portant a terme diversos treballs d’arranjament d’asfalt als carrers més malmesos del terme municipal.

Continuant els treballs que es van iniciar a principis d’any, en els quals es va fer una primera actuació a Can Maleta, Can Falquers, Can Fornaca i nucli urbà, aquesta setmana s’han inciat les obres de millora de l’asfalt del Polígon Industrial Can Pruna i de diferents carrers del municipi.

Aquesta actuació té un cos aproximadament de 113.300 Euros i anirà acompanyada també de la millora de la pintura i la senyalització urbana.

És per això que demanem comprensió als veïns per les molèsties que puguin ocasionar aquestes obres.

Més endavant, es farà una valoració de la resta de carrers del municipi per estudiar-ne la viabilitat econòmica.

Disculpeu les molèsties. Treballem per millorar Riudarenes.