PRIMERA TROBADA AMB ELS COMERCIANTS

16/07/2019

El passat dilluns 15 de juliol, a les 19:30h, va tenir lloc, a les dependències municipals de l’Ajuntament de Riudarenes, la primera trobada amb els comerciants de Riudarenes. Aquesta primera convocatòria va ser corresposta amb una bona participació per part dels comerciants, que van poder entaular conversa amb l’equip de govern, tot plantejant diverses mesures per incentivar el comerç del municipi.

Una de les primeres iniciatives ha estat sortejar 5 entrades dobles per al Festival de l’Esparra entre tots aquells que comprin al comerç local.

Si sou comerciants i, pels motius que sigui, no us heu adherit a aquesta iniciativa però estaríeu interessats a participar-hi, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del tel. 972856002.