Paralitzat el projecte del ramal elèctric de Riudarenes

25/07/2016

El passat divendres dia 22 de juliol, el Conseller d’Empresa i Coneixement, Sr. Jordi Baiget, es va reunir amb l’alcalde de Riudarenes, senyor Jordi Gironès i amb l’alcalde de Santa Coloma de Farners, senyor Joan Martí, per explicar la postura del Govern de la Generalitat sobre el traçat de la MAT.

El Govern ha fet un estudi de amb 6 possibles alternatives pel traçat i totes elles descarten el trinxament del nostre territori.

El nostre alcalde va agrair la posició del govern i que per primera vegada la Generalitat parles amb els actors implicats.

És una gran notícia i si l’Estat Espanyol fa cas de l’estudi amb les alternatives proposades, no cal dir que serà una gran victòria que caldrà atribuir, sense cap mena de dubte, als ciutadans que en el seu moment es van mobilitzar contra aquesta infraestructura, per evitar destrosses al nostre patrimoni natural.

Moltes gràcies!