Nou servei de transport públic a demanda

09/09/2015

Els residents de la Urbanització Can Fornaca disposeu d’un nou servei de transport públic per tal de desplaçar-vos a Sils, Riudarenes o Santa Coloma de Farners.

El servei es prestarà tots els divendres no festius i únicament recollirà aquells usuaris que hagin trucat a l’empresa adjudicatària del servei abans de les 18:00 h del dia laborable anterior al divendres que es vulgui realitzar el desplaçament. El telèfon per a reserves és el 972 20 48 68 (TEISA). El cost per trajecte és de 2,10 € fins a Riudarenes i Sils i de 2,85 fins a Santa Coloma.

Aquest servei es presta gràcies a un conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal de la Selva, el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes.

HORARIS

Horaris

“Els horaris publicats s’adaptaran a la demanda d’usuaris i recorreguts a realitzar essent varies les combinacions possibles amb origen a Can Fornaca i destí a Sils/Mallorquines, Riudarenes o Santa Coloma de Farners.

PARADES

Can Fornaca: Parada 1 entrada urbanització
Parada 2 centre cívic urbanització
Parada 3 restaurant