NOTA INFORMATIVA 6 (SERVEI D’AIGUA A CAN FORNACA)

14/07/2017

Benvolguts,

Com a conseqüència de l’avaria del dia 16 de juny a la xarxa d’aigua de can Fornaca una part dels abonats va estar alguns dies/hores sense aigua.

Per aquest motiu, l’Ajuntament ha considerat necessari que l’empresa concessionària compensi econòmicament les molèsties ocasionades als abonats afectats, mitjançant l’aplicació d’un descompte a la propera factura de l’aigua.

Amb la finalitat de recopilar les dades dels dies que han estat sense servei, i de poder calcular les compensacions corresponents, es dona coneixement que totes les persones interessades a rebre la compensació poden omplir el formulari següent, en el qual faran constar les seves dades personals i els dies que es van veure afectats.

El formulari es pot presentar de manera presencial a les oficines municipals o bé per e-tram a l’enllaç següent:

http://www.ajuntamentderiudarenes.cat – Un cop allà, haureu d’accedir a l’apartat “Tràmits On-line – e-TRAM”, situat a la columna dreta de la pàgina principal i seleccionar el tràmit d’instància genèrica. Un cop empleneu aquest document, haureu d’indicar els dies que heu estat sense servei d’aigua, per tal que es pugui procedir a avaluar la compensació econòmica corresponent.

Així mateix, i tal com es va explicar a la reunió informativa del dia 1 de juliol al centre cívic de can Fornaca, aquest Ajuntament ha creat un servei d’informació municipal a través de missatgeria whatsapp, per tal d’informar d’incidències de serveis, d’actes culturals, d’esdeveniments festius, etc.

En breu es posarà en coneixement de la ciutadania, el canal per donar-se d’alta a l’esmentat servei.

Riudarenes, 14 de juliol de 2017

Jordi Gironès Pasolas