L'”Aprenem Junts” a la I Jornada de Servei Comunitari

06/07/2017

El passat dia 5 de juliol de 2017, l’Ajuntament de Riudarenes va participar a la taula rodona de  la primera Jornada de Servei Comunitari impulsada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. En aquesta jornada s’hi va debatre la importància de treballar conjuntament entre instituts, ajuntaments i entitats del tercer sector per oferir a les persones joves la oportunitat de poder-se vincular amb la seva comunitat i activar el seu esperit de servei. L’Ajuntament de Riudarenes hi va poder presentar el projecte “Aprenem Junts”, com a bona pràctica, inspiradora per a altres municipis que es plantegin impulsar aquest tipus de treball amb persones joves. Aquest projecte, sorgit del treball coordinat i comú entre l’Institut de Sils i l’Ajuntament de Riudarenes, gaudeix d’una molt bona acollida per part dels voluntaris i voluntàries, alhora que té una bona acceptació per part de les famílies del municipi que poden oferir un espai d’acompanyament a l’estudi als més petits.