L’AJUNTAMENT DECRETA LA PROHIBICIÓ D’OMPLIR PISCINES A LA URBANITZACIÓ DE CAN FORNACA

L’Ajuntament ha decretat la prohibició d’omplir piscines a la urbanització de Can Fornaca per tal d’assegurar el subministrament d’aigua potable a la urbanització.  La mesura s’ha pres per indicació de l’empresa concessionària del servei, PRODAISA, arran de la notable reducció de les reserves hidríques dels dipòsits municipals. A més, s’ha autortizat a PRODAISA per tal que durant la nit del dia 30 de juliol (entre les 00.00 i les 06.00 h) es paralitzi el servei de subministrament.

Recordem als veïns afectats que, en aplicació del Reglament del servei municipal d’abastament d’aigua de Riudarenes, l’incompliment de la prohibició d’omplir piscines pot comportar una multa de fins a 3000 euros.