Juguem a llegir, el projecte d’animació a la lectura

15/06/2017

Aquest curs 2016-2017, des de l’Ajuntament de Riduarenes s’ha impulsat un projecte de foment i animació a la lectura amb els infants de 5è i 6è de primària a l’escola Josep Boada. La bibliotecària Marta Garolera ha estat l’encarregada d’oferir als infants, un cop al mes, un espai on experimentar el gust per a la lectura, des d’on descobrir la importància de llegir i descobrir quines són les nostres preferència a l’hora d’escollir lectura. Creativitat, expressió, argumentació, opinió, pensament crític, tots els valors que es troben a la base del camí per aconseguir persones autònomes, amb criteri propi, i capaços de resoldre conflictes i problemes que es presentin en el dia a dia.

Des de l’Ajuntament, des de l’escola i des dels propis participants,  es valora molt positivament aquest primer any de projecte, i, per tant, és intenció de l’Ajuntament poder continuar oferint aquest espai de contacte amb la lectura en el proper curs.