Informació Ciutadana

28/09/2015

 

 

Presentació

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) té com objectiu per apropar l’Ajuntament a tots els ciutadans i ciutadanes. Per proporcionar tota la informació possible. Per facilitar la gestió de tràmits municipals i també d’altres administracions concertades. Una via de contacte directa i ràpida entre l’Ajuntament i tu.

La missió de l’OAC és atendre, sota uns criteris d’eficàcia i d’eficiència, els ciutadans i les ciutadanes que entren a les nostres oficines a demanar informació o fer alguna gestió.

 

Què fem ?

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) proporciona la màxima informació possible i facilita la tramitació dels assumptes administratius d’àmbit municipal i d’altres administracions concertades, sota els criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l’atenció de les persones.

 

Què oferim ?

L’Oficina d’ Atenció Ciutadana proporciona:

  • Orientació sobre els tràmits que hagueu de fer amb l’Ajuntament de Riudarenes.
  • Exposició pública de documents i llibres de decrets municipals.
  • Difusió d’informació a través de les cartelleres del municipi, pàgina web i altres mitjans electrònics de comunicació.
  • Edició de la publicació bimensual amb informació del butlletí municipal.
  • Tramitacions: Registre d’Entrada, Padró Municipal d’Habitants, Cens d’Animals de Companyia.
  • Informació sobre els equipaments culturals, esportius i de lleure de Riudarenes, l’agenda d’actes municipals i les entitats ciutadanes.

 

A qui ens adrecem ?

A totes les persones que es dirigeixin a l’Ajuntament de Riudarenes per demanar informació sobre la ciutat o gestionar qualsevol tràmit municipal.

Com podeu accedir al nostre servei?

 

El nostre compromís

A l’OAC ens comprometem a:

  1. Donar resposta a les consultes d’informació rebudes a la bústia ajuntament@riudarenes.org en un termini màxim de 2 dies hàbils.
  2. Mantenir una mitjana de temps d’espera en l’atenció personal inferior a 10 minuts.
  3. Proporcionar una mitjana de temps d’espera telefònica inferior a 30 segons.
  4. Fer seguiment de la Bústia d’Avisos de l’Ajuntament perquè es doni resposta en menys de 15 dies.

 

Ajudeu-nos a millorar

  • Informeu-vos prèviament per telèfon o per canals telemàtics de la documentació necessària per el tràmit.
  • Veniu amb la documentació completa una sola vegada.
  • Feu el tràmit amb temps, sense esperar el dia de venciment.
  • Porteu la instància omplerta: guanyarem temps.
  • Feu-nos saber els errors que detecteu i els canvis en les vostres dades per mantenir el nostre fitxer actualitzat.

Si ens feu arribar els vostres comentaris, mitjançant el formulari que teniu a la vostra disposició al portal www.ajuntamentderiudarenes.cat, podrem millorar aquesta Carta de Serveis.

 

Contacte

  • A les oficines d’atenció ciutadana:Ajuntament
    Pl. de la Vila, 8 – 17421 Riudarenes (De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores i els dilluns de 16:00 a 18:00 hores)
  • Per telèfon: 972856002
  • Per Internet: www.ajuntamentderiudarenes.cat
  • A la nostra adreça electrònica: ajuntament@riudarenes.org