INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE RIUDARENES

17/02/2019

El passat dissabte dia 16 de febrer, a les 11h del matí, va tenir lloc la inauguració de la Biblioteca Municipal de Riudarenes. A l’acte hi van assistir més d’un centenar de persones que van poder gaudir de l’actuació musical del duet Grupetto, i van poder visitar les instal·lacions del nou equipament.

Ubicat a la Plaça Lluís Rivera,  a les antigues escoles del poble, la Biblioteca disposa d’un fons d’aproximadament 2000 documents, disposats en diverses sales: la sala de lectura i estudi, la sala de lectura infantil, la zona de préstec, l’espai de lectura de premsa i publicacions periòdiques i la zona TIC.

Aquest servei, que forma part de la Xarxa de Punts de Lectura de la Diputació de Girona, estarà obert de 9.30h a 13h de dimarts a divendres, i de 16.00h a 20:00h de dilluns a divendres.

Desitgem que aquest espai sigui ben concorregut i que sigui un motor cultural, social, d’informació i de lleure per a tots els ciutadans i ciutadanes de Riudarenes.

Us en deixem també un testimoni en vídeo: https://www.laselvatv.cat/index.php/noticies/2364-riudarenes-estrena-la-nova-biblioteca-municipal-perque-sigui-un-revulsiu-social?fbclid=IwAR1U4Jyqowuf9xpEpWUuwiSvGTLx_MCQnGO7urjdzt3VO0Jv4WAx6RGdhYw