DIFUSIÓ D’ACTIVITATS PER A LES ENTITATS

17/01/2019

Amb l’objectiu de facilitar la difusió i promocionar les iniciatives culturals i esportives al municipi, l’Ajuntament de Riudarenes posa a la disposició de les entitats municipals l’espai d’agenda del web municipal.  Si ets una entitat i vols fer difusió de les teves activitats al web municipal, pots fer-ho de forma totalment gratuïta seguint les normes que s’indiquen a continuació:

1. Només es publicaran aquells documents que s’hagin fet arribar a l’Ajuntament mitjançant les corresponents vies de contacte amb un mínim d’un mes d’antelació. Fora d’aquest termini, no es garanteix la seva publicació.
  2. Els documents s’han d’enviar en format pdf i jpg al correu electrònic tecnics@riudarenes.org
  3. L’Ajuntament no es fa responsable de les faltes ortogràfiques, gramaticals o errades tipogràfiques que continguin els documents que s’hagin de publicar.
  4. Només es publicaran aquelles activitats d’interès públic.