CONVOCATÃ’RIA PER A LA PARTICIPACIÓ DELS COMERCIANTS EN L’IMPULS DEL COMERÇ LOCAL

11/07/2019

Des de l’àrea de Promoció econòmica i amb l’objectiu d’incentivar el comerç del municipi,  s’estan plantejant diverses iniciatives per dinamitzar el comerç local i de proximitat.

En aquest sentit, es fa indispensable comptar amb la participació del teixit comercial del municipi. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament de Riudarenes convoquem els establiments comercials de Riudarenes per fer una primera trobada i tractar diferents mesures d’impuls al comerç local d’impacte immediat.

La trobada serà el proper dilluns dia 15 de juliol a 2/4 de 8 del vespre a les oficines municipals de l’Ajuntament de Riudarenes.

Per a més informació podeu contactar al telèfon de l’Ajuntament de Riudarenes: 972856002