Consulta 20

27/06/2016

 

 

 

Data: 26 de juny

Consulta de Angel Garcia 

Assumpte: aigua de Can Fornaca

Missatge:

Hola Sr. Alcalde….este fin de semana ha sido caótico con dos días sin suministro de agua…prodaisa comenta siempre que ha sido una averia…..pero una averia que dura dos días que no hemos podido ni bañar a los niños…y tener que comprar agua embotellada para cocinar, a sido como volver a tiempos antiguos… Los señores de prodaisa llegará el recibo de agua y querrán cobrar el total de factura incluido el aire que conlleva las tuberías vacias…. Sr. Alcalde le pido como vecino de Can fornaca que tome medidas en este asunto e investigue lo que realmente a ocurrido…. Gracias de antemano y reciba un cordial saludo.

Angel

 

 

 

Resposta:

Benvolgut,

En primer lloc, lamentar la incidència que els veïns de Can Fornaca han patit aquest cap de setmana. La causa del tall de subministrament ha estat la ruptura de la canonada que porta l’aigua dels pous al dipòsit.

He de dir que la resposta de l’empresa concessionària, ha estat ràpida i eficient, però com vostè entendrà, depenent de la incidència, el temps de reparació potser més o menys llarg.

En aquest cas he de comentar que han estat dos fuites consecutives, una la nit del divendres a dissabte i una altra de diumenge a dilluns.

Aquí hem d’afegir que mentre s’estaven reparant les fuites, una part dels veïns que tenien aigua, van esgotar el dipòsit de reserva.

Ara per ara, el servei està tornant a la normalitat i us he de comunicar que ahir 28 de juny, els nostres tècnics i els responsables de la companyia vam mantenir una llarga reunió per posar els mitjans necessaris per tal que situacions com aquesta no es tornin a repetir.

Li agraeixo molt sincerament la seva carta i no en dubti que fem el possible per vetllar pel benestar de tots vostès.

Cordialment,

Jordi Gironès i Pasolas
L’alcalde