Consulta 20

27/06/2016

 

 

 

Data: 26 de juny

Consulta de Angel Garcia 

Assumpte: aigua de Can Fornaca

Missatge:

Hola Sr. Alcalde….este fin de semana ha sido ca√≥tico con dos d√≠as sin suministro de agua…prodaisa comenta siempre que ha sido una averia…..pero una averia que dura dos d√≠as que no hemos podido ni ba√Īar a los ni√Īos…y tener que comprar agua embotellada para cocinar, a sido como volver a tiempos antiguos… Los se√Īores de prodaisa llegar√° el recibo de agua y querr√°n cobrar el total de factura incluido el aire que conlleva las tuber√≠as vacias…. Sr. Alcalde le pido como vecino de Can fornaca que tome medidas en este asunto e investigue lo que realmente a ocurrido…. Gracias de antemano y reciba un cordial saludo.

Angel

 

 

 

Resposta:

Benvolgut,

En primer lloc, lamentar la incid√®ncia que els ve√Įns de Can Fornaca han patit aquest cap de setmana. La causa del tall de subministrament ha estat la ruptura de la canonada que porta l’aigua dels pous al dip√≤sit.

He de dir que la resposta de l’empresa concession√†ria, ha estat r√†pida i eficient, per√≤ com vost√® entendr√†, depenent de la incid√®ncia, el temps de reparaci√≥ potser m√©s o menys llarg.

En aquest cas he de comentar que han estat dos fuites consecutives, una la nit del divendres a dissabte i una altra de diumenge a dilluns.

Aqu√≠ hem d’afegir que mentre s’estaven reparant les fuites, una part dels ve√Įns que tenien aigua, van esgotar el dip√≤sit de reserva.

Ara per ara, el servei està tornant a la normalitat i us he de comunicar que ahir 28 de juny, els nostres tècnics i els responsables de la companyia vam mantenir una llarga reunió per posar els mitjans necessaris per tal que situacions com aquesta no es tornin a repetir.

Li agraeixo molt sincerament la seva carta i no en dubti que fem el possible per vetllar pel benestar de tots vostès.

Cordialment,

Jordi Gironès i Pasolas
L’alcalde